Немає товарів
Якщо у вас є бажання організувати обмеження руху та встановити електромеханічний шлагбаум на власній території, дворі, в'їзді чи виїзді, варто спочатку поцікавитися чи можна його там встановлювати. Обов'язково необхідно забезпечити проїзд для пожежних машин, аварійно-рятувальних, швидких, сміттєзбиральних та інших спеціальних машин. Як ви це забезпечите - це вже інше питання, але зазвичай роздача пультів чи призначення відповідальних за аварійне відкриття шлагбаума вирішує таку проблему. В іншому випадку можуть бути скарги та штрафи. Якщо ж це ваша особиста територія, то проблем від поставленого пристрою не повинно виникнути. Здебільшого люди завжди тільки раді зменшенню кількості чужих машин у них під будинком або на прибудинковій території.
Для початку необхідно зрозуміти, що вам не потрібен гідравлічний шлагбаум. Технічно вони складні, примхливі до сервісного обслуговування. Наприклад, масло, яке ви будете змушені замінювати. З досвіду, якщо він ламається, то його дешевше викинути, ніж реанімувати. Тому ми не одноразово стикалися з тим, що міняли гідравлічний бар'єр на хороший електромеханічний, який прекрасно справляється з поставленими задачами. Тому варто розглядати саме електромеханічні шлагбауми.
Головною визначною характеристикою шлагбаума є довжина стріли. Вона впливає на ширину проїзду, яку він обмежує. Існують шлагбауми із стрілами від 3 м до 9 м. Стандартно бар'єром можна перекривати заїзди довжина стріли + ширина пішоходного проходу, враховуючи, що в більшості випадків необхідно залишати відстань орієнтовно 1,2 м для пішоходів, якщо в цьому є необхідність.
На кінці стріли бажано ставити стаціонарну опору, якщо проїзд більше 4 м, яка підтримує стрілу та розвантажує редуктор від надмірних вітрових та вібраційних навантажень. Це треба також враховувати при проектуванні території. Також для дуже широких заїздів варто поставити два шлагбауми навпроти. Вони не тільки будуть швидше відкриватися, але і значно краще триматимуть інтенсивні навантаження.
Далі треба порахувати інтенсивність, з якою буде працювати обмежувач руху. Різні моделі шлагбаумів призначені для різних навантажень. Це можна зрозуміти, проаналізувавши конструкцію редуктора та живлення, на якому працює електродвигун. Наприклад, наш основний шлагабум Gant 306 має двигун на 24 В, витримує 70% інтенсивності і підходить на більшість об'єктів. Його сміливо можна ставити на:
Розрізняють швидкісні та звичайні шлагбауми. Швидкісними вважаються ті, які відкривають 4 м шлагабум до 2 секунд часу.
Треба відразу визначитися з розміщенням стійки шлагабума. Наприклад, Gant 306 не є універсальним в розміщенні. Існують лівий та правий шлагбауми. Відрізняютсья вони розміщенням відносто дороги зі сторони стріли. При лівому шлагбаумі тумба знаходиться зліва, а при правому - справа. Існують виробники, які роблять універсальні моделі, в яких перекидаються пружини. З лівого можна зробити правий як, наприклад, це зроблено у NICE. У випадку, якщо ви наплутали при замовленні шлагбаума, нічого страшного. Можна поставити лівий шлагбаум праворуч і розвернути його стрілою в сторону двору, а дверцятами для обслуговуваннями - на вулицю.
Для безпечної експлуатації існують аксесуари, які допомагають уникнути аварійних ситуацій, пов’язаних із рухом стріли. До них відносять лампу, фотоелементи та індукційні петлі. Найчастіше використовують фотоелементи, які не дають починати маневр, поки під стрілою є перешкода. Для фотоелементів необхідно не забути прокласти провід аж до опори, на яку лягатиме стріла. Існують провідні та безпровідні фотоелементи. В свою чергу безпровідні поділяються на фотоелементи з батарейкою та на фотоелементи з відбивачем. Очевидно, що провідні фотодатчики є найбільш надійними, тому варто заморочитися і прокласти під них кабелі. Як правильно прокласти електропроводку для шлагбаума ми вже писали.
Сигнальна лампу, яка блиманням сигналізує про маневр, зазвичай прикручують до корпуса. Вона сигналізує про рух стріли для оточуючих або заздалегідь попереджає про те, що стріла за декілька секунд буде опускатися.
Як показав досвід, дуже ефективними в темну пору доби є світлодіодні стрічки, які інтегруються в стрілу. Таку стрілу дуже добре видно здалека і ситуації, коли збивають стрілу вночі, майже виключені.
Світлофори ставлять задля організації руху автомобілів. Їх можливо підключити до контролерів шлагбаумів, які мають спеціальні виходи для перемикання. Зазвичай, це Nice WIde та Nice Bar.
Індукційна петля - пристрій, який реагує на автомобілі і дозволяє відкривати ворота, просто наїхавши автомобілем на петлю. Це дуже зручно при автоматичній організації руху на виїзд. Всі, хто заїхали на територію, гарантовано зможуть виїхати навіть без пульта. Або петля може працювати як пристрій безпеки, щоб стріла не могла опуститися на автомобіль, який знаходиться над петлею.
Електромеханічні бар'єри - це просто виконавче обладнання, яке за командою користувача відкриває або перекриває проїзд. Відповідно управління може бути різним:
Стандартним варіантом керування для шлагбаума є пульти. Залежно від встановленого приймача, можна записати до 1024 пультів на Nice. Якщо поруч є прохідна чи сторожка, туди можна поставити кнопку без фіксації для керування особисто черговим. Також можна вивести туди ж кнопку STOP для аварійних випадків. Вцілому такий вид керування був можливий від самого початку винайдення електромеханічних автоматичних обмежувачів, але прогрес не стоїть на місці.
Останнім часом запит на управління шлагбаумом з смартфону ми отримуємо дуже часто. Реалізувати керування автоматикою з телефону можна за допомогою GSM модулів або WIFI модулів. Різниця між цими приладами полягає в методі комунікації. Для ДЖІ ЕС ЕМ модуля потрібно, щоб була мережа мобільних операторів, а для ВАЙ ФАЙ модуля треба, щоб була мережа Інтернет і покриття безпровідної мережі. В цьому плані GSM модуль значно надійніший в роботі. Відкрити/закрити можна не тільки через смартфон, але і через звичайну "звонилку". Саме тому ми і ставимо його в більшості випадків. Загалом керувати може будь який прилад, на якому є реле з сухим контактом, який може короткочасно закриватись. На цьому принципі і реалізоване керування автоматикою через магнітні зчитувачі міток або магнітних карток.
Оскільки компанія Ворота Рівне має не малий досвід у реалізації, встановленні та ремонті електромеханічних шлагбаумів, можемо порекомендувати наступний перелік обладання, який дуже добре зарекомендував себе при експлуатації:
Якщо ви вже вибрали модель обладнання, варто прочитати нашу інструкцію влаштування фундамента під шлагбаум та електропроводки.